چرا کسب‌ و کار من باید یک دوربین مداربسته هیبرید ابری را بررسی کند؟

مقدمه

مهم نیست که در کجا ممکن است در شهرها و شهرک‌ها، نظارت ویدیویی تمام شود – در سال۲۰۱۳، تخمین زده شد که تنها ۵.۹ میلیون دوربین مداربسته در ایران وجود دارد. در حالی که ممکن است بسیاری در انجام عملکرد اولیه خود در ثبت تصاویر قابل‌شناسایی، مهارت داشته باشند،بسیاری از آن‌ها – چه به طور نادرست قرار داده شوند، آسیب دیده‌اند و یا توانایی‌های آن‌ها به سادگی نسوخ شده‌اند – یک نصب دوربین مدار بسته می‌تواند یک مشکل برای صاحب خودایجاد کند. یک مشکل برای صاحب خودایجاد کند.

حتی دوربین‌ مداربسته بیسیم با وجود اینکه قادر به ثبت تصاویری با کیفیت بالا هستند و آن‌ها را از طریق اینترنت بیسیم به ابر ارسال می‌کنند و یک راه‌حل شبکهموثر در این فرآیند ایجاد می‌کنند، بسیاری از آن‌ها ممکن است ضعف‌های امنیتی دروننرم‌افزاری خود داشته باشند که آن‌ها را هدف جذابی برای هکرها قرار دهد.

در اینجا می‌خواهیم برخی از ضعف‌های موجود را پوشش دهیم و توضیح دهیم که به جای آن،یک سیستم امنیتی ابر هیبریدی قادر به اجتناب از همان مسایلی است که در دیگردستگاه‌های امنیتی مدرن وجود دارد.

نقاط ضعف احتمالی یک نصب دوربین مداربسته

تنها جستجوی ساده گوگل برای آسیب‌پذیری‌های دوربین مداربسته میلیاردها نتایج را آشکارخواهد کرد؛ شایع‌ترین علت آن مربوط به “شنود مکالمات” و “دوربین‌های هوشمند”خواهد بود.بنابراین، بله -این یک مشکل بزرگ است.

مسایل اصلی بسیاری از تاسیسات دوربین‌ مداربسته موجود عبارتند از:
نرم‌افزار و سخت‌ افزار به روز رسانی شده

انواع جدیدی از نرم‌افزارهای موجود به طور مداوم درحال توسعه هستند، بنابراین بسیاری از سیستم‌های موجود ممکن است با نرم‌افزاری نصبشوند که نیاز به حفاظت از عملکرد آن دارد. برخی از دوربین‌ها می‌توانند سال‌ها بدون هیچ به روز رسانی شده، به شدت آن را در صورت بروز ویروس جدید که در صحنه ظاهر می‌شود،تضعیف کنند.

درگاه‌های باز (دیوارآتش)و دسترسی به دستگاه وارد کنید

بسیاری از تصاویر ویدیویی دیجیتال(DVRs)و شبکه ویدیویی Network NVRs اجازه دسترسی از راه دور را می‌دهند و به کاربراناجازه می‌دهند تا با استفاده از یک مرورگر وب یا برنامه، ویدیو را تماشا کنند.

این به وسیلهارسال پورت به دست می‌آید که مسیری را برای دستگاه‌های خارجی پاک می‌کند تا به سیستممتصل شوند تا به سیستم متصل شوند. مشکل اینجاست که زمانی که مسیر به خوبی پوشیدهشده‌است، به دیگر دستگاه‌های خارجی اجازه می‌دهد تا به شبکه نیز متصل شوند.

به اشتراک گذاری گذرواژه و تنظیمات پیش‌فرض

ممکن است برخی از دوربین‌ مداربسته با اعتبار ورود به سیستم ایجاد شده در کارخانه ایجاد شده باشند. برخی از افراد کم‌تر با کاربر کم‌تر(برخی حتی یک صفحه‌کلید ندارند)، در معرض خطر قرار خواهند گرفت – برای کاربران غیر معمول نیست که از تنظیم گذرواژه خود هنگام برپاسازی سیستم خود صرف‌نظر کنند. این کاربرای هکرها به داخل و نفوذ در نصب دوربین مداربسته آسان می‌شود.

یک نقطه شکست

اگر هر بخشی از این سیستم شکست بخورد، کل سیستم با محدود کردنذخیره داده ویدیویی عمل می‌کند، بسیاری از دوربین‌ مداربسته ممکن است یک نقطهشکست برای سیستم‌های خودایجادکنند. اگر تمام قسمت‌های فیلم در کل ابر ذخیره شوند، ازمقدار بسیار زیادی پهنای باند استفاده خواهد کرد، که همیشه این اتصال را در معرض خطرشکست و حتی نفوذ قرار می‌دهد.

رمزنگاری ضعیف

بسیاری از تاسیسات دوربین‌ مداربسته وجود دارند که به طور پیش‌فرضرمزنگاری نشده اند؛ بیشتر از این، این تنظیمات توسط اپراتور بدون تغییر باقی می‌ماند و فیلم را در برابر سرقت آسیب‌پذیر می‌سازد. حتی اگر رمزنگاری فعال شده باشد، ممکن است تنهازمانی که به دستگاه ذخیره خود منتقل می‌شود مورد استفاده قرار گیرد – به این معنی که هرزمان که تصاویر به دور از راه دور دیدهمی‌شوند، آن بر روی یک اتصال امن اجرا خواهد شد.

بدون نظارت فعال

یک اتفاق رایج دیگر در رابطه با حوادث امنیتی زمانی است که اپراتور برایفیلم ویدئویی درخواست می‌شود، تنها برای آن‌ها این است که یاد بگیرند نصب دوربین مداربسته آن‌ها برای مدت‌زمان نامعلومی غیرفعال بوده‌است. این سناریو به راحتی قابل اجتناب است اگراپراتور از یک سیستم هوشمندتر استفاده کند – چیزی که هشدارهای اتوماتیک را در رابطه بانحوه عملکرد دوربین ارایه می‌دهد، چه آنلاین باشد و چه در صورتی که هر گونه دستکاری در آن تشخیص داده میشود.

کنترل‌های دسترسی ضعیف

همانطور که در بالا اشاره شد، برخی سیستم‌ها ممکن است دررابطه با مجوزهای دسترسی خود مساله‌ساز باشند، بنابراین برای اطلاعات ورود به سیستم (به جای سیستم دوربین مداربسته که برای log های منفرد پیکربندی شده‌است)غیرمعمول نخواهدبود. این یک خطر امنیتی آشکاری را نشان می‌دهد که امنیت سیستم کلی را به خطر می‌اندازد وچیزی است که قطعا باید از آن اجتناب کرد.

سیستم‌های ابر هیبریدی – چه چیزی هستند، چگونه می‌توانند کمک کنند؟

سیستم‌های ابر ترکیبی طوری طراحی شده‌اند که ساده و کارآمدتر شوند، با این حال این فرآیندرا می‌سازند تا سریع‌تر و ایمن‌تر به دست آورند. با استفاده از یک دوربین و یک سوییچ PoE،آن‌ها

به هیچ سخت‌افزار یا نرم‌افزار دیگری برای مدیریت نیاز ندارند؛ به طور خودکار تعدادراه‌هایی که هکرها معمولا برای گرفتن فیلم از نصب دوربین‌های امنیتی پایین می‌روند را کاهش می‌دهند.

تفاوت اصلی بین سیستم‌های ابر هیبرید و فقط سیستم‌های مبتنی بر ابر این است کهماشین‌های هایبرید، همه که آن را برای ذخیره‌سازی ابری و کاهش پهنای باند که نیاز بهاستفاده دارد،

پخش نمی‌کنند. در عوض، یک رویکرد هوشمندانه تری اتخاذ می‌کند، و تصویرخود را بر روی خود دوربین ذخیره می‌کند، در حالی که تنها مسطوره‌ها را برای ذخیره‌سازی ابرارسال می‌کند.

سیستم‌های ابر هیبریدی می‌توانند / داشته باشند:

1-به‌هنگام‌سازی همه دستگاه‌ها به طور خودکار و مداوم.

2-با استفاده از رمزنگاری روی همه داده‌ها، با استفاده از رمزنگاری روی همه داده‌ها، همه زمان‌هابا گزینه‌های پشتیبان ابری اضافی، ذخیره‌سازی DVR و NVR را با استفاده از رمزنگاریجایگزین کنید.

3-Transmit همه داده‌ها بر روی HTTPS؛ پروتکل امنیت استاندارد اینترنت. آن بر سیم‌ها یاحتی امنیت شبکه‌ای (مانند VLAN)تکیه ندارد.

4-تنها شامل اتصالات خارجی – بدون درگاه‌های باز و یا خدمات در دسترس که بر روی هر دستگاهاجرا می‌شود.

5-ذخیره‌سازی ویدئو خود را بین بسیاری از گره‌ها (در دوربین و ابر)توزیع کنید – آن بر DVRs یاNVRs در هر مکان تکیه نمی‌کند.

6-شامل نظارت فعال بر سلامت سیستم، از جمله شناسایی دستکاری، تایید وضوح تصویر وهشدارهای خودکار.

7-یک سیستم تایید هویت دو عاملی؛ کنترل دسترسی قوی کاربر با یک نشانه – بر روی ادغام.

8-علاقه‌مند به یادگیری بیشتر در مورد مزایای امنیت ابری؟ چرا با کارشناسان نصب دوربین‌هایامنیتی در اینجا در Maxtag تماس نگیرید؟

صنعت – توصیه دوربین مداربسته پیشتاز، از ارسان الکترونیک

در طول 15 سال گذشته، این تیم در ارسان الکترونیک در حال ایجاد راه‌حل‌های نصب دوربین‌ مداربسته برای هزاران عملیات تجاری، ایجاد یک سرویس پیشرو در صنعت در این فرآیندبوده‌است.

بدون توجه به نیازهای شما، دانش، تخصص و روابط ما با برخی از خلاق‌ترینسازندگان تجهیزات امنیتی در این صنعت به ایجاد راه‌حل امنیتی سفارشی برای شما کمکخواهد کرد.