چگونه هوش مصنوعی به دوربین مداربسته کمک خواهد کرد

مقدمه

این تحولات منجر به بسیاری از شرکت‌های دوربین مداربسته شده‌است تا تحقیق کنند که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به بهبود اثربخشی محصولات خود کمک کند. از آنجا کهتوانایی‌های یک دوربین مدار بسته متوسط در دو دهه اخیر به تنهایی بسیار بهبود یافته‌است،فشار زیادی برای گفتن وجود ندارد که ما می‌توانیم ببینیم که هوش مصنوعی زودتر از چنددهه در دوربین‌های امنیتی ترکیب می‌شود – اما چطور می‌تواند در واقع کمک کند تا عملکرد یک دوربین مداربسته بیسیم بهتر شود؟

زمانی که به عنوان یک ابزار تخیلی تصور می‌شود، هوش مصنوعی به سرعت در جامعه ما رشدمی‌کند. ما در مورد روبات‌ها که همه وظایف مهم مان را انجام می‌دهند صحبت نمی‌کنیماما شما باید درباره الکسا چیزی شنیده باشید؟ یا خانه Google’s؟ اینها وسایل دستیارخانگی هستند که با اینترنت بیسیم کار می‌کنند تا کاره‌ای کوچکی انجام دهند

(مانند یافتن اطلاعات، پخش موسیقی، روشن کردن نور و غیره)بنابراین مجبور نیستند زمان و تلاش خود را برای انجام این کار صرف کنند – زمان و تمرکز خود را رها کنند تا کار دیگری انجام دهند.

چگونه سازمان عفو بین‌الملل به شرکت‌های دوربین‌ مداربسته کمک می‌کند فیلم مراقبت یک ابزار امنیتی بزرگ است. تصاویر با تعریف بالا، به خصوص، به ما یک بینشروشن در یک حادثه به هنگام رخ دادن آن می‌دهد. بهترین حالت آن این است که وقتیاپراتور قادر است به سرعت این حوادث را از ساعت‌ها فیلمبرداری تشخیص دهد. بدون هیچنشانه‌ای واضح از دقیقا زمانی که حادثه رخ داد، اپراتور ممکن است مجبور باشد مقادیر زیادیاز زمان را صرف مرور فیلم کند، و برای آن‌ها زمان صرف انجام یک کار حیاتی دیگر را داشتهباشد.

همچنین جنبه پی‌گیری دوربین‌ مداربسته را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد. اگر یکحادثه در محل و یا در محله رخ دهد، دوربین مداربسته می‌تواند برای ردیابی هر گونه مهاجمان استفاده شود و به مقامات محلی کمک کند تا آن‌ها را دستگیر کنند. شما یک توصیف سخت دارید اما شما همچنین باید بین دوربین‌ها را تنها برای انتخاب یک چهره ازمیان جمعیت تغییر دهید – این کار قبلا برای یک اپراتور تحت فشار بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

 

پیشرفت‌های اخیر در هوش مصنوعی
انتظار برای هر دو شرکت دوربین مداربسته و مشتریان آن‌ها می‌تواند بیش از حد باشد – به لطف to nology توسعه‌یافته است که به دوربین‌ها اجازه می‌دهد تا هر گونه حادثه‌ای راشناسایی کنند،به طور موثر آن‌ها را برای اپراتور bookmarking. از لحاظ پی‌گیری، پژوهشگران دوربین براساس هند به مجله جدید Scientist گفته‌اند که آن‌ها سیستمی ایجاد کرده‌اند کهامکان شناسایی سریع وآسان افراد را در دوربین‌ مداربسته با استفاده از توصیفات سادهمبتنی بر متن ایجاد کرده‌است. این سیستم به کاربر اجازه می‌دهد تا وارد جزئیات افرادی شودکه مایل به ردیابی(ارتفاع، رنگ مو، لباس و غیره)و استفاده از هوش مصنوعی است، اینسیستم ازطریق فیلم اسکن خواهد شد (زنده یا ثبت‌شده)تا افرادی که این مشخصات را تطبیق می‌دهند را پیدا کند.

اجرای سیستم NTT ژاپن
قبلا، ما برروی یک سیستم مشابه که توسط غول مخابرات ژاپن، NTT شرق و عرضه‌کنندهدوربین مداربسته، شرکت چشمانم زمین که برای ایجاد و آزمایش یک دوربین جدید که ازانصارالاسلام برای اسکن کردن جریان‌های ویدئویی زنده استفاده می‌کند، ساخته شده‌اند، و تخمین زدن موقعیت‌های بدنی که می‌تواند ببیند، ساخته شده‌است. آن برای شناسایی افرادمورد علاقه و نیز جلوگیری از وقوع جرم قبل از اینکه رخ دهد ایجاد شده‌است موقعیت‌هایبدن به عملکرد آنچه که رفتار مشکوک تلقی می‌شود اشاره دارد در حالی که ممکن است چند سال دیگر طول بکشد تا قبل از این که دوربین مداربسته در جامعه ماعادی شود، این تحولات دلگرم‌کننده هستند تا در مورد کسب و کارهایی که به دنبال بهبودامنیت دارایی‌های خود هستند، و همچنین موثر کردن عملیات خود، آگاهی پیدا کنند.

شما نیازی به صبر کردن برای آن آینده ندارید تا به شرکت‌های دوربین مداربسته اجازه دهید تا حفاظت شما را بهبود بخشند، با این حال، با بسیاری از کسب و کارها که هنوز از سیستم‌هایقدیمی دوربین مداربسته استفاده می‌کنند، طیف گسترده‌ای از مزایا وجود دارد که شمامی‌توانید از آخرین سیستم‌های امنیتی HD، دوربین مداربسته بیسیم، هوش مصنوعی و سازگار با آن استفاده کنید. اگر کسب‌وکار خود را اداره می‌کنید و به بهبود امنیت خود نیاز دارید، چرا با متخصصان در سایت ارسان الکترونیک تماس نگیرید؟

 

به بهبود سیستم‌های امنیتی خود نیاز دارید؟ تماس گرفتن با ارسان الکترونیکدر طول 15 سال گذشته، این تیم در یک روش منحصر به فرد را برای طراحی راه‌حل‌هایامنیتی سفارشی برای همه مشتریان خود پرورش داده‌است.

مهم نیست که شما یک فروشگاه خرده‌فروشی، یک رستوران، خانه دار، یا دفتردار، حتی یک ساختماندولتی، مدرسه یا هر ساختمان دولتی دیگر را اجرا کنید، ما قادر به کار با شما هستیم،اول طرحامنیت ایده‌آل برای دارایی و دوم، تامین تجهیزات ایده‌آل برای رسیدن به نتایج مورد نظر.رویکرد مبتنی بر مشتری ما شاهد دستیابی به کسب‌وکار تکراری و نیز رشد یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دوربین‌ مداربسته در ایران است.